Spre noi orizonturi. TRK 702 X este o motocicletă pură de adventure, extrem de versatilă, agilă și manevrabilă, concepută pentru a aborda orice tip de traseu, atât pe asfalt, cât și în teren accidentat, și construită pentru a porni în cele din urmă în aventuri noi și incitante.
Pasiune, libertate și distracție într-o singură motocicletă, indiferent de drumul pe care îl alegeți și fără limite pentru dorința de a călători. TRK 702 X este o motocicletă matură, ideală pentru cei care doresc un vehicul cu două roți solid, autentic și ușor de utilizat. O motocicletă capabilă să garanteze performanțe optime fără a pune vreodată pilotul în dificultate.
O motocicletă concepută și dezvoltată în întregime în Pesaro, care prezintă un design unic și extrem de recunoscut, împărtășit cu „sora sa” orientată spre drum (TRK 702), cu linii netede și dinamice, dând acestui un caracter foarte agresiv, cu o identitate puternică. Designul TRK 702 X a apărut din necesitatea de a evolua conceptele introduse pe modelul TRK 800.
Consolidarea și recunoașterea celor mai caracteristice elemente de design stilistic, transformându-le în trăsături caracteristice familiei TRK. Caracteristici precum farul, cu un modul dublu LED introdus în structura emblematică a măștii, sau designul rezervorului, cu zona în contact cu picioarele pilotului, pentru a asigura un volum minim și a permite libertate maximă de mișcare, fără să compromită capacitatea rezervorului, care este de 20 de litri. Alte caracteristici distinctive ale noului TRK 702 X, împărtășite cu ceilalți nou-veniți din gamă, sunt mânerele din spate, care sunt generoase și lungi pentru a oferi confort maxim pentru pasager, oferind în același timp o caracteristică stilistică foarte importantă, definind coada motocicletei.
Un design care se integrează perfect cu noul motor cu doi cilindri de 698cc Benelli, conceput ca urmare a experienței acumulate în urma dezvoltării motoarelor de 500 și 800cc, din care a luat naștere această nouă platformă. Prezinta solutii tehnice deja folosite in trecut, dar modificate dupa o logica de reducere a greutatii si dimensiunilor, îmbunătățind astfel performanțele vehiculului. Inima care bate a modelului TRK 702 X oferă 76,2 CP (56 kW) la 8750 rpm și 68,2 Nm cuplu la 6250 rpm, întotdeauna gata și puternic. Dispune de distribuție dublă a arborelui cu came și cu 4 supape pe cilindru. Injecție electronică de combustibil cu corp de accelerație dublu de 41 mm. Unitatea de transmisie, pe de altă parte, dispune de o cutie de viteze cu 6 trepte pe partea ambreiajului, asistată de un ambreiaj umed cu convertor de cuplu, care reduce semnificativ forța care trebuie aplicată manetei de ambreiaj, menținând în același timp o cuplare lină și precisă a treptei. Motorul de 698 cmc include și o versiune redusă la 35 kW pentru licențe A2.
Din nou, în conformitate cu tradiția, motocicleta dispune de un cadru spalier cu o placă de oțel, derivat din modelul de 500 cmc, dezvoltat tocmai pentru a asigura agilitate maximă atât pe drum, cât și în afara acestuia. Echilibrul optim de greutate al TRK 702 X, conceput pentru a nu pune niciodată ciclistul în dificultate, o face bicicleta perfectă pentru distanță lungă, indiferent de condiții. Nu în ultimul rând datorită configurației suspensiei, care dispune de o furcă față inversată de 50 mm și cursă de 140 mm și un braț oscilant din aluminiu cu monoamortizor central cu reglare a preîncărcării arcului și amortizare hidraulică la declin, cu cursă de 50 mm (173 mm la roată).
Sistemul de frânare constă dintr-un disc dublu cu diametrul de 320 mm în față cu etrier flotant cu două pistoane și un disc cu diametrul de 260 mm pe spate cu etrier flotant cu un singur piston. Jantele de 19” față și 17” din aliaj de aluminiu cu spițe din oțel sunt echipate cu anvelope Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 și 150/70.
Deși TRK 702 X este cu siguranță o motocicletă de aventură, o atenție deosebită este acordată confortului și eficienței. La fel ca și versiunea de șosea, această nouă motocicletă este prevăzută standard cu un carenaj mare pentru faruri, care protejează perfect atât șoferul, cât și pasagerul. Opțional sunt mânerele și scaunul încălzit al pilotului, care pot fi activate cu ușurință de la blocul de control al ghidonului iluminat din pentru a oferi vizibilitate maximă chiar și pe timp de noapte. TRK 702 X are o capacitate a rezervorului de nu mai puțin de 20 de litri.
Benelli TRK 702 X oferă, de asemenea, o unitate completă de faruri cu LED-uri și un afișaj color TFT de 5 inchi de înaltă rezoluție, care are o conexiune Bluetooth pentru a se conecta la telefonul dvs. și pentru a afișa apelurile primite. Comenzile ghidonului permit, de asemenea, să răspundeți sau să încheiați un apel. Opțional, TRK 702 X dispune și de o cameră inovatoare de bord integrată în ciocul frontal al motocicletei, care vă permite să înregistrați videoclipuri și să faceți fotografii în timp real prin descărcarea unei aplicații pe telefonul mobil și conectarea prin wifi.
Benelli TRK 702 X va fi disponibil la toate reprezentanțele Benelli la începutul primăverii anului 2023. Prețul nu a fost încă stabilit.